Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Απόψε ..........μου λείπεις πολύ!!!!




Απόψε αγάπη μου λείπεις πολύ!!!

Απόψε δεν μπορώ να κρατήσω άλλο την καρδιά μου να μην σπάσει!!!
Απόψε όλα σου φωνάζουν ..........όλα όσα εσύ ξανά ζωντάνεψες!!!!
Απόψε σε έχω ανάγκη.........θέλω να πέσω όπως τότε στην αγκαλιά σου και να κλάψω!!!!
Απόψε η ψυχή μου δεν σταματά να κλαίει ............
Σε έχω ανάγκη καλέ μου και δεν ντρέπομαι να το φωνάξω ..............να στο φωνάξω!!!
Απόψε ματάκια μου δεν αντέχω άλλο την μοναξιά μου!!!!
Απόψε αγάπη μου σε έχω τρομερή ανάγκη!!!
Απόψε τελείωσε η υπομονή μου!!!!
Απόψε θέλω να φωνάξω δυνατά ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ!!!
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!
Απόψε μια καρδιά που σ αγαπά αιμορραγεί..........αυτή η καρδιά που αγαπούσες
Αυτή η καρδιά που σε λάτρεψε.........αυτή η καρδιά είναι αυτή που σπάει στα δυο στην έλλειψη σου!!!
Αυτή που ακόμη σ αγαπάει..........αυτή που ποτέ δεν θα ξεχάσει τα υπέροχα μάτια σου.........μάτια θάλασσες!!!
Είσαι για μένα όλα αυτά που τα ζει κανείς μόνο στα όνειρα!!!
Ναι απόψε έφτασε η υπομονή στα όρια της!!!
Ναι απόψε πονάω όσο ποτέ!!!
Ναι απόψε σε έχω ανάγκη!!!!
Ναι ακόμη είμαι εδώ και σε περιμένω............
Ναι απόψε θα σου πω πόσο πολύ σ αγάπησα!!!
Απόψε δεν λέει να τελειώσει η νύχτα .............
Γιατί απόψε σε έχω τρομερή ανάγκη να σε νιώσω δίπλα μου......να ακούσω την ανάσα σου..........να δω τα μάτια σου.........να ακούσω την καληνύχτα σου στο αυτί μου ψιθυριστά..........να νιώσω την ζεστή σου αγκαλιά .........να νιώσω προσκεφάλι τα χέρια σου..........να κλείσω τα μάτια και να νιώθω ακόμη τα μάτια σου επάνω μου.......να ξυπνάω και να σε κοιτώ για να σε χορτάσω....να νιώθω τα χέρια σου να προσπαθούνε να με κάνουν ένα με σένα.....να νιώθω την αγάπη να μου πλημμυρίζει την καρδιά.......έχω ανάγκη απόψε ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!!!!! ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΕΙ ΝΙΩΘΩ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΚΕΝΟ.......ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΜΟ!!!!

Αφιερωμένο στον άνθρωπο που γνώρισα εδώ μέσα και όλα γίνανε τόσο γρήγορα………
Αφιερωμένο σε αυτόν που μέσα σε λίγο καιρό μου έδωσε να νιώσω την αγάπη!!!
Αφιερωμένο σε σένα!!!!!

Y.γ μην με περνάτε για τρελό η για αλλοπαρμένο..........μόνο ένα να θυμάστε όλοι.......μην αφήσετε της στιγμές να φύγουν!!!
Μην αφήνετε την αγάπη να χάνετε!!!
Μην με περνάτε για χαζό..........
Υ.γ μην σκεφτείτε ότι τελείωσε η αγάπη!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου