Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Χωρισαμε οριστικα-Δημοσθενης





χωρίσαμε οριστικά...
μα σ'έχω συνέχεια στο μυαλό μου...
θα'θελα να σ'έχω αγκαλιά...
όχι μόνο στο κινητό μου...

μα τώρα έχεις φύγει μακριά...
σε θέλω ξανά...
άκου σε παρακαλώ...
γύρνα είμαστε ένα εμείς οι δυο...

τα είχαμε χωρίσαμε γιατί τρόπο δεν βρήκαμε...
σκεφτήκαμε νομίζαμε πως μόνοι θα το λύναμε...
και τώρα πια χαθήκαμε..
και ότι είπαμε το είπαμε...
περάσανε δύο μήνες μα εγώ σε θέλω κοίταμε...
άκουμε νιώσε αυτά που λέω είναι αληθινά...
δεν ξέμεινα από γκόμενες...
απλά δεν θέλω άλλη μια...
εσένα μοναχά...
στο μυαλό και στη καρδιά μου...
σε θέλω εδώ δίπλα μου...
και όχι στα όνειρα μου...

χωρίσαμε οριστικά...
μα σ'έχω συνέχεια στο μυαλό μου...
θα'θελα να σ'έχω αγκαλιά...
όχι μόνο στο κινητό μου...


μα τώρα έχεις φύγει μακριά...
σε θέλω ξανά...
άκου σε παρακαλώ...
γύρνα είμαστε ένα εμείς οι δυο...

θα'θελα να σε είχα εδώ...
μέσα στη ζεστή αγκαλιά μου...
ας έβλεπα τα μάτια σου ξανά...
θα έδινα τα πάντα καρδιά μου...
μα τώρα είναι πλέον αργά...
χωρίσαμε έχεις φύγει μακριά...
απλά σκατά είναι όλα αν δεν σ'έχω πια...

τα βράδια είμαι μόνος και γυρνάω....
σπίτι μου δεν μπορώ να πάω...
μακάρι να σε είχα εδώ μπροστά...
να σου έλεγα συγνώμη δεν αντέχω πια....
μα τώρα είσαι σ'άλλη αγκαλιά....
και γεύεσαι ξένα φιλιά...
απλά σκατά...
είναι όλα αν δεν σ'έχω πια...

χωρίσαμε οριστικά...
μα σ'έχω συνέχεια στο μυαλό μου...
θα'θελα να σ'έχω αγκαλιά...
όχι μόνο στο κινητό μου...

μα τώρα έχεις φύγει μακριά...
σε θέλω ξανά...
άκου σε παρακαλώ...
γύρνα είμαστε ένα εμείς οι δυο...

πάνε όπου θες και κάνε ο,τι νομίζεις....
φύγε μακριά μακριά...
μόνο πίσω μην γυρίζεις...
μην μ'αγκίζεις...
να σ'αγαπώ εγώ δεν το αξίζεις...
αφού ήθελες σχέση τώρα γιατί χωρίζεις..;

τώρα γιατί αρχίζεις τις δικαιολογίες πάλι...ς
τώρα γιατί ισοπεδώνεσαι με κάθε πρώην άλλη...;
ρεμάλι κατάντησα από του πιοτού την ζάλη....
να ξέρεις σε μισώ ήσουν η αγάπη μου η μεγάλη...

όμως άκου...
και ας έφυγες και πρόδωσες εμένα...
αλήθεια κάνω μια ευχή να σου συμβεί και εσένα....
αυτό εδώ το κόλλημα το χοντρό....
να τρελαίνεσαι για κάποιον όπως το έπαθα και εγώ...
όπως τα έδωσα και εγώ θέλω να τα δώσεις όλα...

όλα και όλα...
και αυτός να σου λέει απλά ξεκόλλα...
όλα και όλα...
θέλω να πονέσεις να φας φόλα...
να κατεβάζεις το αλκοόλ λες και είναι κόκα κόλα....

χωρίσαμε οριστικά...
μα σ'έχω συνέχεια στο μυαλό μου...
θα'θελα να σ'έχω αγκαλιά...
όχι μόνο στο κινητό μου...

μα τώρα έχεις φύγει μακριά...
σε θέλω ξανά...
άκου σε παρακαλώ...
γύρνα είμαστε ένα εμείς οι δυο...

yeah baby!

εγώ σ'αγάπησα μα εσύ με πρόδωσες

χωρίσαμε οριστικά...
μα σ'έχω συνέχεια στο μυαλό μου...
θα'θελα να σ'έχω αγκαλιά...
όχι μόνο στο κινητό μου...


μα τώρα έχεις φύγει μακριά...
σε θέλω ξανά...
άκου σε παρακαλώ...
γύρνα είμαστε ένα εμείς οι δυο...!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου